logo inkluderet med hjem link

Borger

Erhverv

Politik og Indflydelse

Søg

 

Indkøbs- og udbudsstrategi

Ønsker du at handle med Sønderborg Kommune? Her kan du læse kommunens indkøbs- og udbudsstrategi.
Opdateret 25.04.2018

Indkøbs- og udbudsstrategien i Sønderborg Kommune

Indkøbs- og udbudsstrategien er gældende for alle Sønderborg Kommunes arbejdspladser, herunder de selvejende institutioner, der har indgået driftsaftaler. 

Indkøbs- og udbudsstrategien skal sikre, at Sønderborg Kommune tager konkret stilling til former for konkurrenceudsættelse i udbudsarbejdet.

Udbud i Sønderborg Kommune skal understøtte

  • effektivitet i form af fordelagtige priser, høj kvalitet og stor leveringssikkerhed
  • bæredygtighed
  • det lokale erhvervsliv

Se vores indkøbs- og udbudsstrategi HER

Der er to afdelinger i kommunen, der håndterer udbud og indkøbsaftaler - dette for at sikre, at det er medarbejdere med relevant faglig viden, der står for udbud på det pågældende område. Udbuddene deles således op på bygge- og anlægsopgaver og øvrige varer og tjenesteydelser. For begge afdelinger gælder, at de er underlagt den lovgivning, der gælder for udbud i det offentlige.

Udbudsplaner

Hvert år i november/december offentliggøres Sønderborg Kommunes udbudsplan for det kommende år på kommunens hjemmeside. Det gælder både udbud af varer og tjenesteydelser samt udbud på bygge- og anlægsområdet. Virksomheder er altid velkomne til at henvende sig vedr. spørgsmål eller input til de forskellige udbud på udbudsplanen. Ved spørgsmål til udbud - både vedr. varer og tjenesteydelser samt bygge- og anlægsopgaver - kan man henvende via mail: udbud@sonderborg.dk

Se listen over aktuelle udbud her 

Har du brug for hjælp til selvbetjening?

 

Har du brug for hjælp til selvbetjening?

Ring til Hotline Syddanmark på

Tlf: 70 20 40 21

Mandag til torsdag kl. 09.00 - 18.00.