logo inkluderet med hjem link

Borger

Erhverv

Politik og Indflydelse

Søg

Risikostyring

Sønderborg Brand & Redning har ansvaret for risikostyring i kommunen og sikrer bl.a. med tyverialarmer og videoovervågning.
Ansvarlig Lone Holm Petersen
Opdateret 31.03.2016

Kommunen har over 500 adresser som Brand & Redning forsøger at sikre på den bedste måde, hvor risiko og konsekvens hele tiden vurderes. Sikringen sker bl.a. ved hjælp af tyverialarmer og videoovervågning.

Risikostyringsindsatsen spænder bredt og Brand & Redning overvåger flere hundrede tyverialarmer og videokameraer på kommunale bygninger i kommunen.

Alarm - risikostyring

Brand & Redning har egen alarminstallatør, som opsætter og vedligeholder alle typer for alarmanlæg i Sønderborg Kommune. Disse generer årligt over 1000 alarm udkald.

Brand & Rednings eget vagtkorps som løser mange forskellige opgaver i Kommunen. To af de største opgaver, er at rykke ud til alle kommunens tyverialarmer og yde autohjælp for alle kommunens køretøjer.

Bag risikostyringsindsatsen i Sønderborg Kommune, står et stærk team af fuldtids- og deltidsansatte medarbejdere.

Har du brug for hjælp til selvbetjening?

 

Har du brug for hjælp til selvbetjening?

Ring til Hotline Syddanmark på

Tlf: 70 20 40 21

Mandag til torsdag kl. 15.00 - 20.00.