logo inkluderet med hjem link

Borger

Erhverv

Politik og Indflydelse

Søg

 

Risikostyring

Sønderborg Brand og Redning har ansvaret for risikostyring i kommunen og sikrer bl.a. med tyverialarmer og videoovervågning.
Opdateret 31.05.2018

Kommunen har over 500 adresser som Brand og Redning forsøger at sikre på den bedste måde, hvor risiko og konsekvens hele tiden vurderes. Sikringen sker bl.a. ved hjælp af tyverialarmer og videoovervågning.

Risikostyringsindsatsen spænder bredt og Brand og Redning overvåger flere hundrede tyverialarmer og videokameraer på kommunale bygninger i kommunen.

Alarm - risikostyring

Brand og Redning har egen alarminstallatør, som opsætter og vedligeholder alle typer for alarmanlæg i Sønderborg Kommune. Disse generer årligt over 1000 alarm udkald.

Brand og Rednings eget vagtkorps som løser mange forskellige opgaver i Kommunen. To af de største opgaver, er at rykke ud til alle kommunens tyverialarmer og yde autohjælp for alle kommunens køretøjer.

Bag risikostyringsindsatsen i Sønderborg Kommune, står et stærk team af fuldtids- og deltidsansatte medarbejdere.

Har du brug for hjælp til selvbetjening?

 

Har du brug for hjælp til selvbetjening?

Ring til Hotline Syddanmark på

Tlf: 70 20 40 21

Mandag til torsdag kl. 09.00 - 18.00.