Personattest, fødselsattest, dåbsattest og vielsesattest
Hvis du har mistet en attest, kan du i nogle tilfælde bestille en ny.
- Kan jeg få min personattest på papir?
-
Når du bestiller en personattest, kan du vælge mellem:
- En digital attest
- En attest på papir, som afsendes til din folkeregisteradresse senest 5 hverdage efter din ansøgning
- En attest på papir, som du kan afhente på kirkekontoret i dit bopælssogn
Husk at medbringe gyldig billedlegitimation.
Modtager du ikke den bestilte attest, kan du kontakte den myndighed, der er oplyst i din kvittering for bestilling.
Image
![Brudebuket](/sites/default/files/styles/fullbredde/public/2022-04/Bunke%20bryllup%20i%20Gr%C3%A5stens%20gamle%20r%C3%A5dhus_0013.jpg?itok=Z5H_QWVS)
Kontakt os
Borgerservice Sønderborg
Holger Drachmanns Plads 5
6400 Sønderborg
E-mail: borgerservice@sonderborg.dk
Tlf. nr.: +45 88 72 64 00
Åbningstider:
Tirsdag: 9.00 - 18.00
Torsdag: 9.00 - 18.00
Telefontider:
Mandag: 10.00 - 15.00
Tirsdag: 10.00 - 15.00
Onsdag: 10.00 - 15.00
Torsdag: 10.00 - 17.00
Fredag: 10.00 - 14.00