Nyt udbud af Materialegården, Skovvej 2a-2d og 4, Sønderborg

Spændende udbud nær Sønderborg centrum

Projektareal på godt 35.375 m2  centralt beliggende lige ved lystbådehavnen og strandpromenaden i Sønderborg. Her er ikke langt fra de lokale institutioner, ligesom du er i byens centrum inden for 5 min på cykel.

Arealet er placeret i et allerede veletableret villakvarter bestående af flere grønne områder, villagrunde og rækkehuse.

Der er mulighed for at opføre bygninger helt op til 3,5 etager.

På ejendommen Skovvej 2-2a, 6400 Sønderborg, ligger i dag en hovedbygning bestående af to længer, der dækker et samlet areal på 2.858 m2 med et etageareal på i alt 5.091 m2. Bygningerne kan med fordel transformeres og give plads til yderligere etageboliger eller rækkehuse på arealet.

Kommunen lægger i udbuddet og salget vægt på en samlet vurdering af projektet i forhold til pris og kvalitet. Der vil blive lagt særlig vægt på høj arkitektonisk kvalitet og bæredygtighedsvisioner i overensstemmelse med kommunens arkitekturpolitik, herunder inddragelse af boliger som er studieegnet.

Dette er en helt unik mulighed for at bidrage til udviklingen af Sønderborg og skabe et nyt, livligt område i byens centrum. For yderligere information og detaljer om udbuddet, henvises til det fulde udbudsmateriale, som kan rekvireres ved Nordicals via. knappen "se mere her" øverst på siden.

Udbuddet løber fra 19.04.2024 – 14.06.2024 kl. 12.00

Gode grunde til at slå til

• Yderst attraktiv beliggenhed
  • Mulighed for at bygge op til 3,5 etager